Meer informatie?

Vul hier uw gegevens en uw vraag in en wij nemen spoedig contact met u op om antwoord te geven op uw vraag of vragen. 

Meteen contact? Bel dan naar:  0597 413236

Klachtenprocedure

Is er iets misgegaan of heeft u een klacht over de behandeling van uw fysiotherapeut of een van onze medewerkers? Dan is het goed dit kenbaar te maken aan uw fysiotherapeut. Het is vervelend voor u dat het anders is gelopen dan u verwacht of gewenst had. Samen met u willen we een goede oplossing bedenken, voor nu en voor de toekomst. Wij nemen elke klacht serieus en bespreken die met u.

Uw klacht wordt vastgelegd in ons klachtendossier. Mocht u uw klacht toch willen voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie, dan kan dat. Meer informatie over deze procedure kunt u lezen op de website van www.kngf.nl of via de onderstaande link:

 

https://www.defysiotherapeut.com/klachtenregeling/geschillencommissie-fysiotherapie/

Meer informatie?

Vraag hier informatie aan

Waarom PrengerHoekman?

  • Specialist voor iedere klacht
  • 7 vestigingen, dus altijd dichtbij en goed bereikbaar
  • Ook zonder verwijzing huisarts
  • Behandeling ook na 17:00
  • Afspraken met alle grote verzekeraars
  • Onze cliënten beoordelen onze zorg met een 9,2

Het laatste nieuws

Informatiedag 26 oktober Smeerling

Gepubliceerd op: 13-10-2022 15:10
Informatiedag OKTOBER = BORSTKANKERMAAND De oedeemtherapeuten van PrengerHoekman organiseren een informatiedag waarbij meerdere specialisten uitgenodigd zijn die kunnen uit…

7 oktober 2022 Nationale Ouderendag, thema ‘mobiliteit’

Gepubliceerd op: 07-10-2022 08:00
Op de fiets een boodschapje doen of de straat kunnen oversteken voordat het stoplicht op rood springt. Het lijkt zo simpel, maar mobiliteit is voor veel ouderen niet vanzelfsp…

Verjaardag praktijk

Gepubliceerd op: 29-09-2022 10:20
 Op 28 september was de praktijk jarig en zijn we 63 jaar geworden!

Onze samenwerkingspartners