Meer informatie?

Vul hier uw gegevens en uw vraag in en wij nemen spoedig contact met u op om antwoord te geven op uw vraag of vragen. 

Meteen contact? Bel dan naar:  0597 413236

Klachtenprocedure

Is er iets misgegaan of heeft u een klacht over de behandeling van uw fysiotherapeut of een van onze medewerkers? Dan is het goed dit kenbaar te maken aan uw fysiotherapeut. Het is vervelend voor u dat het anders is gelopen dan u verwacht of gewenst had. Samen met u willen we een goede oplossing bedenken, voor nu en voor de toekomst. Wij nemen elke klacht serieus en bespreken die met u.

Uw klacht wordt vastgelegd in ons klachtendossier. Mocht u uw klacht toch willen voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie, dan kan dat. Meer informatie over deze procedure kunt u lezen op de website van www.kngf.nl of via de onderstaande link:

http://www.defysiotherapeut.com/de-fysiotherapeut/kwaliteit

Meer informatie?

Vraag hier informatie aan

Waarom PrengerHoekman?

  • Specialist voor iedere klacht
  • 7 vestigingen, dus altijd dichtbij en goed bereikbaar
  • Ook zonder verwijzing huisarts
  • Behandeling ook na 17:00 en op zaterdag (in Winschoten)
  • Afspraken met alle grote verzekeraars
  • Onze cliënten beoordelen onze zorg met een 8,9

Het laatste nieuws

Gewijzigde openingstijden rondom de feestdagen!

Gepubliceerd op: 05-12-2019 16:00
Rondom de feestdagen zijn er bij PrengerHoekman gewijzigde openingstijden:   

Welke dekking voor fysiotherapie geldt in 2020 voor u?

Gepubliceerd op: 14-11-2019 09:34
 Ieder jaar kunt u veranderen van zorgverzekeraar. Maar welke zorgverzekeraar is voor u het beste?

Fysiotherapeut en Oedeemtherapeut Harma Hartsema verlaat PrengerHoekman na 43 jaar!

Gepubliceerd op: 22-11-2019 13:56
In 1975 was Harma Hartsema op zoek naar een stageplaats voor haar Fysiotherapie opleiding. Via de Gouden Gids kwam zij terecht bij “Prenger en de Grooth-Wagenaar” …

Onze samenwerkingspartners