Meer informatie?

Vul hier uw gegevens en uw vraag in en wij nemen spoedig contact met u op om antwoord te geven op uw vraag of vragen. 

Meteen contact? Bel dan naar:  0597 413236

Klachtenprocedure

Is er iets misgegaan of heeft u een klacht over de behandeling van uw fysiotherapeut of een van onze medewerkers? Dan is het goed dit kenbaar te maken aan uw fysiotherapeut. Het is vervelend voor u dat het anders is gelopen dan u verwacht of gewenst had. Samen met u willen we een goede oplossing bedenken, voor nu en voor de toekomst. Wij nemen elke klacht serieus en bespreken die met u.

Uw klacht wordt vastgelegd in ons klachtendossier. Mocht u uw klacht toch willen voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie, dan kan dat. Meer informatie over deze procedure kunt u lezen op de website van www.kngf.nl of via de onderstaande link:

http://www.defysiotherapeut.com/de-fysiotherapeut/kwaliteit

Meer informatie?

Vraag hier informatie aan

Waarom PrengerHoekman?

  • Specialist voor iedere klacht
  • 7 vestigingen, dus altijd dichtbij en goed bereikbaar
  • Ook zonder verwijzing huisarts
  • Behandeling ook na 17:00 en op zaterdag (in Winschoten)
  • Afspraken met alle grote verzekeraars
  • Onze cliënten beoordelen onze zorg met een 8,7

Het laatste nieuws

Baby- en dreumescafé 11 september in Bibliotheek Blijham

Gepubliceerd op: 03-09-2018 16:29
Baby- en Dreumescafé in Bibliotheek Blijham Op dinsdag 11 september vindt er in Bibliotheek in Blijham om 9.30 uur een Baby- en Dreumescafé plaats. Het thema is…

Even voorstellen..Erwin Melchers!

Gepubliceerd op: 03-09-2018 09:58
Onze collega Erwin stelt zich graag aan u voor!    Mijn naam is Erwin Melchers. In 2018 ben ik afgestudeerd voor de opleiding fysiotherapie aan de Hanzehogesch…

Aanbieding FysioFit abonnement tot 1 januari 2019!

Gepubliceerd op: 01-09-2018 06:00
Als u in de septembermaand bij ons een nieuw abonnement afsluit voor FysioFit (1x per week of onbeperkt) dan hebben wij voor u een leuke aanbieding!

Onze samenwerkingspartners