Meer informatie?

Vul hier uw gegevens en uw vraag in en wij nemen spoedig contact met u op om antwoord te geven op uw vraag of vragen. 

Meteen contact? Bel dan naar:  0597 413236

Klachtenprocedure

Is er iets misgegaan of heeft u een klacht over de behandeling van uw fysiotherapeut of een van onze medewerkers? Dan is het goed dit kenbaar te maken aan uw fysiotherapeut. Het is vervelend voor u dat het anders is gelopen dan u verwacht of gewenst had. Samen met u willen we een goede oplossing bedenken, voor nu en voor de toekomst. Wij nemen elke klacht serieus en bespreken die met u. U kunt uw klacht ook per mail sturen aan klachten@prengerhoekman.nl

Uw klacht wordt vastgelegd in ons klachtendossier. Mocht u uw klacht toch willen voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie, dan kan dat. Meer informatie over deze procedure kunt u lezen op de website van www.kngf.nl of via de onderstaande link:

 

https://www.defysiotherapeut.com/klachtenregeling/geschillencommissie-fysiotherapie/

Meer informatie?

Vraag hier informatie aan

Waarom PrengerHoekman?

  • Specialist voor iedere klacht
  • 9 vestigingen, dus altijd dichtbij en goed bereikbaar
  • Ook zonder verwijzing huisarts
  • Behandeling ook na 17:00
  • Afspraken met alle grote verzekeraars
  • Onze cliënten beoordelen onze zorg met een 9,2

Het laatste nieuws

Wereld slaap dag!

Gepubliceerd op: 14-03-2024 14:54
Lekker uitgerust wakker worden door goed te slapen geeft veel voldoening en voelbare energie in je lichaam. Je kan de dagen makkelijker aan en ervaart al bij het opstaan …

vacature Secretaresse (frontdesk) 24 uur

Gepubliceerd op: 22-02-2024 17:00
 Ben je goed in plannen en organiseren, ben je klantvriendelijk en zorgvuldig? Dan zijn we op zoek naar jou! kijk op prengerhoekman.nl/vacatures voor de hele vacature.

Onze maatschap groeit!

Gepubliceerd op: 25-01-2024 15:43
Onze Maatschap groeit!

Onze samenwerkingspartners