Meer informatie?

Vul hier uw gegevens en uw vraag in en wij nemen spoedig contact met u op om antwoord te geven op uw vraag of vragen. 

Meteen contact? Bel dan naar:  0597 413236

Klachtenprocedure

Is er iets misgegaan of heeft u een klacht over de behandeling van uw fysiotherapeut of een van onze medewerkers? Dan is het goed dit kenbaar te maken aan uw fysiotherapeut. Het is vervelend voor u dat het anders is gelopen dan u verwacht of gewenst had. Samen met u willen we een goede oplossing bedenken, voor nu en voor de toekomst. Wij nemen elke klacht serieus en bespreken die met u.

Uw klacht wordt vastgelegd in ons klachtendossier. Mocht u uw klacht toch willen voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie, dan kan dat. Meer informatie over deze procedure kunt u lezen op de website van www.kngf.nl of via de onderstaande link:

http://www.defysiotherapeut.com/de-fysiotherapeut/kwaliteit

Meer informatie?

Vraag hier informatie aan

Waarom PrengerHoekman?

  • Specialist voor iedere klacht
  • 7 vestigingen, dus altijd dichtbij en goed bereikbaar
  • Ook zonder verwijzing huisarts
  • Behandeling ook na 17:00 en op zaterdag (in Winschoten)
  • Afspraken met alle grote verzekeraars
  • Onze cliënten beoordelen onze zorg met een 8,7

Het laatste nieuws

Even voorstellen...Anton Jonker!

Gepubliceerd op: 19-11-2018 09:17
 Onze stagiair Anton stelt zich graag aan u voor!

Cursus 'In Balans' voorkomt vallen! bij PrengerHoekman in januari 2019

Gepubliceerd op: 22-10-2018 09:32
Wist u dat één op de drie 65+ers minimaal 1x per jaar valt? 30% dus! Misschien bent u er wel één van.. Gelukkig kan de kans op vallen vermindert wo…

Ouder & Kind Café: babygebaren op 30 oktober in de bibliotheek in Winschoten

Gepubliceerd op: 22-10-2018 10:32
Baby's kunnen nog niet praten en dreumesen een beetje. Met gebaren kun je ook met ze praten. Of wat je zegt benadrukken. Ook kun je van afstand iets duidelijk maken. Tineke Mi…

Onze samenwerkingspartners