Meer informatie?

Vul hier uw gegevens en uw vraag in en wij nemen spoedig contact met u op om antwoord te geven op uw vraag of vragen. 

Meteen contact? Bel dan naar:  0597 413236

Klachtenprocedure

Is er iets misgegaan of heeft u een klacht over de behandeling van uw fysiotherapeut of een van onze medewerkers? Dan is het goed dit kenbaar te maken aan uw fysiotherapeut. Het is vervelend voor u dat het anders is gelopen dan u verwacht of gewenst had. Samen met u willen we een goede oplossing bedenken, voor nu en voor de toekomst. Wij nemen elke klacht serieus en bespreken die met u.

Uw klacht wordt vastgelegd in ons klachtendossier. Mocht u uw klacht toch willen voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie, dan kan dat. Meer informatie over deze procedure kunt u lezen op de website van www.kngf.nl of via de onderstaande link:

http://www.defysiotherapeut.com/de-fysiotherapeut/kwaliteit

Meer informatie?

Vraag hier informatie aan

Waarom PrengerHoekman?

  • Specialist voor iedere klacht
  • 7 vestigingen, dus altijd dichtbij en goed bereikbaar
  • Ook zonder verwijzing huisarts
  • Behandeling ook na 17:00 en op zaterdag (in Winschoten)
  • Afspraken met alle grote verzekeraars
  • Onze cliënten beoordelen onze zorg met een 8,9

Het laatste nieuws

PrengerHoekman heeft de HKZ-toetsing wederom behaald!

Gepubliceerd op: 15-07-2019 14:04
Afgelopen week zijn wij weer geslaagd voor de HKZ toetsing!!HKZ (Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector) staat voor duurzame kwaliteitsverbetering in de zorg.

Even voorstellen...Miranda Blaauwgeers

Gepubliceerd op: 01-07-2019 15:20
Ik ben één van de (sport)podologen bij Schutrups Exloo. Ruim 5 jaar geleden ben ik bij Schutrups Exloo in de winkel begonnen. Nu, een aantal jaren later doe ik d…

Geannuleerde lessen SeniorenFit in de zomermaanden!

Gepubliceerd op: 13-06-2019 13:12
In de zomermaanden zijn er lessen van SeniorenFit die komen te vervallen. Hieronder kunt u zien om welke data het gaat:

Onze samenwerkingspartners